indyvz.reismee.nl

Halloween maand oktober alweer voorbij....

De maand oktober is alweer ontzettend snel gegaan! In oktober was voor mij mijn eerste Amerikaanse schoolfeest “Homecoming”!!

Vooraf gaande aan homecoming is er spiritweek. In spirit week is er elke dag een outfit thema en dan als afsluiting op zaterdag avond de dans. Het over all thema was Disney.

De outfit thema’s van spiritweek:

Maandag: Universiteit kleding, van Monsters university

Dinsdag: Class color day

Ik ben een senior daarom droeg ik rood!

Woensdag: Disney duo day

Ik was samen met Elena en Nerea de chipmunks

Donderdag: Favorite Disney character

De outfit was niet helemaal gelukt maar was als Jessie uit Toy Story dus een cowgirl!

Vrijdag: Bulldogs Blueeee and white


Spiritweek was ontzettend leuk en echt een gave ervaring vooral omdat iedereen meedoet aan de themas, daarom is het effect super gaaf!

Op vrijdag hadden wij onze football homecoming game tegen Cadilac. Vooraf gaande aan de game hadden we een pep assembly waar de gehele band door de schoolgangen loopt en uiteindelijk in de gymzaal gaan optreden met de cheerleaders.

In de rust werden de homecoming queen en king gekroond! Ze kiezen dan van elk jaar een jongen en meisje die de respresentitives zijn. Voor 12th grade, de seniors worden er 4 jongens en 4 meisjes gekozen en dan hun wordt er een jongen en een meisje king and queen. De king was een van de football spelers en de queen is de leider van de marching band. Jammer genoeg hadden we onze homecoming game wel verloren maar dat mocht de pret niet drukken.

Op zaterdag was het dan tijd voor de homecoming zelf. Ik had eerder in de week mn nagels al laten doen en mn jurk hing al een aantal weken in de kast.

Mn gastzus had mn haar gedaan en ik mn make up. Ik ging samen met andere exchange students en nog mensen van school foto’s maken voor de rechtbank en de bibliotheek in het dorp. Daarna gingen we met ze alle uit eten bij applebees, waar ze super lekkere dingen hebben zoals pastas en burgers. Met uiteindelijk de dans van 8 tot 11. (80% van de liedjes kende ik niet eens omdat het allemaal Amerikaanse rap was) Ondanks dat, was het wel heel leuk!

Op 23 oktober was had de marching band hun laatste optreden, genaamd blue and white show in de gym. Ze geven dan een optreden in het donker met glowsticks over hun hele lichaam. Het was super cool omdat te zien!!

Nu in de herfst hebben we het wat rustiger aan in het weekend en werken we geregeld in en om het huis. We kappen bomen met zn alle en zorgen dat het hout naar de voorkant van het huis verplaatst wordt voor de openhaard die elke dag aanstaat! Dat is ook wel nodig want het is over dag gemiddeld 4 tot 6 graden en snachts wordt het nu ook steeds kouder. Nu al afentoe -7 graden!!! In het weekend gaan we ook met de paarden op trail rides, we gingen vorig weekend met en groep van onze paarden vereniging. Het was best fris dus we moesten ons er wel op kleden, maar ondanks dat was het super leuk! Al de dieren die je hier kan zien en de natuur dat is echt super gaaf!

Natuurlijk hadden we op de 31ste een grote feestdag hier in Amerika waar veel mensen voor uitpakken. We hadden van school een 4,5 dag weekend!!

Op de 31ste deden we uiteraard mee aan trick or treat, het maakt hier namelijk niet echt uit hoe oud je bent als je maar verkleed bent.

Ik was een crime victim! Ik had een wit t shirt gekocht en was zelf aan de slag gegaan met rode verf en nepbloed. Het pakte eigenlijk nog beter uit dan dat ik had gedacht!!

Het enige jammere was dat het -5 graden was en het aan het sneeuwen was, het was dus ontzettend koud…

We hadden het na een uurtje wel gezien, zijn toen naar Walmart gegaan en hebben daar en grote zak snoep gekocht en verdeelt.

Ik had gister 2 super schattige fotos van onze hond Kito gemaakt die echt mn beste maatje hier is in Amerika. We zijn altijd aan het stoeien en knuffelen. (Hij is ook wel een beetje ondeugend want als die bij de prullebak kan dan trekt die die helemaal leeg…….)

Niet te vergeten we hebben uiteraard ook aan pumpkin carving gedaan!!

Ik heb hier thuis samen met mn gastzus onze pompoenen gemaakt, zij had Olaf van Frozen gemaakt en ik Malefecint.

We hebben ook nog pompoenen uitgehold bij de familie van mijn gastzus had vriend daar had mn gastzus snoepie op een pompoen gemaakt en ik sterretjes!


Dit was dan weer mn oktober zegje, of te wel maand 3, want donderdag ben ik alweer in de us voor 3 maanden!!!


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active